פיתוח אפלקציה:

מפה לשם – מדריך טיולים דיגיטלי

כמה פעמים הילדים שלכם שאלו אתכם, אבא/אימא לאן מטיילים היום?? אפליקציית "מפה לשם" של חברת שורש (סנדלים, זוכרים?...) עונה לכם בדיוק על השאלה הזו בקלות וביעילות. כ- 500 טיולים כבר מחכים לכם בפנים

מפה לשם  – טיולי משפחה עם מדריך טיולים דיגיטלי פרטי!

אפליקציית "מפה לשם" מאפשרת לכם לטייל בכל מקום בישראל בצורה קלה וכיפית. בכל משפחה כולנו מכירים את הריטואל הקבוע כשמגיע זמן חופשה, הילדים קמים בבוקר רוטנים ושואלים – איפה נטייל היום??

מתחילים לחפש המלצות מחברים בווצאפ או ברשתות החברתיות ועד שמוצאים מסלול מתאים עובר כבר חצי יום… יוצאים ליעד, מגיעים למסלול  ומסתבר שהוא מלא במטיילים אחרים שהקדימו אותנו או סתם מסלול שבכלל לא מתאים לנו.

לא עוד!

באפליקציית "מפה לשם" הדגש המרכזי הוא טיולים למשפחות בלבד. באמצעות מנוע חיפוש חכם ואינטואיטיבי גם הילדים שלכם יוכלו למצוא מסלולים מרתקים בכל הארץ. האפליקציה כוללת מד עומס שיעזור לכם להחליט מה המסלול הנכון ביותר עבורכם ובאיזה זמן ביום לא כדאי להגיע מבחינת עומסים.

והכי מרתק – כבר במהלך הנסיעה בדרך למסלול תוכלו להקשיב ל"סיפור דרך" של המקום. מדריך טיולים דיגיטלי הנותן לכם רקע היסטורי על האתר אליו אתם נוסעים כרגע.

רוצים לשמוע המלצות וחוויות? האפליקציה כוללת גם תגובות של מטיילים אחרים בכל מסלול כדי שתוכלו להחליט לפני שאתם מגיעים אם המסלול מותאם לכם.

סיימתם את המסלול מוקדם? מצויין! באפליקציה תוכלו לראות מסלולים נוספים מעניינים בקירבת המיקום הנוכחי שלכם.

תהליך העבודה בפרויקט:

איפיון

אפיון פונקציונלי

עיצוב

בניית מסכי האפליקציה בהתאם לעיצוב החדש

תכנות

תכנות האפליקציה Android + IOS ,בניית ממשקי API וחיבורים לצד ג'

בדיקות

ביצוע בדיקות QA

פיתוח אפליקציות לעסקים
"יש הרבה חברות אפליקציות שיודעות לתכנת, לעשות איפיון ולבצע את העבודה אבל מה שמפריד בין חברה טובה לבין חברה מצויינת שממשיכים לעבוד איתה שנים זה השירות והיחס האישי. בנסיון שלי עם שטיבל, בעבודה על האפליקציה 'מפה לשם', קיבלתי שירות ותמיכה ומענה מהיר לכל אורך הדרך. מענה מהיר, מקצועיות, והכי חשוב שגם שמתגלה תקלה, התגייסות הייתה מוחלטת עד שתוקנה. ספק טוב נמדד בשעת משבר, ושטיבל ללא ספק הראו נכונות ואכפתיות אמיתית עד שהדברים הסתדרו. אני ממליצה בחום על שטיבל, כי בסוף היחס האישי וההרתמות של שטיבל לפרוייקט היא זו שעשתה את ההבדל."
עינב לנדאו
אפליקציית מפה לשם - חברת שורש

שאלה? כתבו לנו!

פיתוח אפליקציה עושים עם החברה הוותיקה ביותר בשוק.

שאלות נפוצות:

כי אנחנו החברה הוותיקה ביותר בשוק פיתוח אפליקציות בישראל. למעשה, אנחנו והאייפון פרצנו יחדיו לשוק, אי שם בשנת 2007. מאז אנחנו והוא בקשר מצוין, לצד קשרים נוספים שפיתחנו, למשל עם מר אנדרואיד.

כמה עולה בית? זו בערך התשובה 🙂 אבל באופן כללי בניית אפליקציה יכולה להתחיל מ-50,000 ש"ח. הגבול העליון תלוי במורכבות הפיתוח.

מצוין, זה אומר שאתם נמצאים כבר עמוק בעניין, ואפשר להניע את תהליך הפיתוח מהר מאוד. צרו איתנו קשר ונקבע פגישה.

בניית אפליקציה ממוצעת נעה בין 3 ל-6 חודשים, תלוי כמובן במורכבות האפליקציה.

פשוט מאוד, השאירו פרטים בטופס יצירת קשר, ואנחנו כבר נעזור לכם עם הצעד הראשון.