בלוג שטיבל לפיתוח אפליקציות חכמות

אפליקציה עסקית – האם זה חובה?

אם אתה כבעל עסק עדיין לא בטוח למה אתה צריך אפליקציה לעסק, האם זה חובה או אפשר לוותר - הבאנו לפניך את היתרונות בפיתוח אפליקציה כזו.
אפליקציה עסקית - האם זה חובה?

יש הרבה בעלי עסקים שמשקיעים המון באתר האינטרנט שלהם, בגלל שהם מבינים את החשיבות של ההשקעה בתהליך מיתוג העסק, חדשנות, ועוד סיבות טובות.
יחד עם זאת צריך לשים לב שהיום המגמה של רוב הגולשים בעולם היא להשתמש בטלפון הנייד לביצוע כל פעולת הגלישה, ולכן הרבה בעלי עסקים קטנים כמו הגדולים בונים לעצמם אפליקציית בוטיק שעוזרת להם בשיווק העסק, ומקדימה את כל המתחרים שלהם. ניתן לראות זאת אצל הרבה ענפים כמו מסעדות, בתי קפה, בידור, תחום השירותים, ועוד.

1. להיות כל היום מול עיני הלקוח

מחקרים מראים שהעיניים שלנו נמצאות על הטלפון כל כמה שניות בשביל לבדוק מי שלח לנו הודעה? הפסדנו משהו חשוב? הפעולה הזו גורמת לנו לדפדף בטלפון ללא הפסקה, וברגע שהאפליקציה שלך בעל העסק מותקנת על טלפון הלקוח, הלקוח "פוגש" אותך כמה פעמים ביום, היות ובדרך כלל יש אפליקציות שימושיות יותר ויש פחות, אז נכון שאולי הוא מדלג על האייקון של האפליקציה שלך, אבל אתה נמצא מול העיניים שלו, וכך אתה נצרב בתודעה שלו הרבה יותר חזק מהמתחרים שלך.

2. ערוץ שיווק ישיר

אפליקציה יכולה לתת מענה למגוון תחומים, קידום מכירות, מידע על העסק, חדשות, מבצעים מיוחדים. באמצעות אפליקציה של העסק שלך הנמצאת על טלפון הלקוח אתה מגיע לקצות אצבעות הלקוח, וגם אם אין לך מה לחדש לו בכל יום, יש כלי מיוחד שנקרא הודעות פוש (Push Notification), הכלי הזה מאפשר לך בעל העסק ליידע את הלקוח שהתקין את האפליקציה שלך גם אם היא סגורה על כל מבצע מיוחד שיש לך בעסק, כך אתה יכול להגביר מכירות בכל רגע נתון שנראה לך מתאים, העוצמה של הכלי הזה חזקה מאוד.

3. בניית מותג

בניית אפליקציה יכולה להיות דומה לפיל לבן, המשמעות היא שכאשר אתה מתכנן את האפליקציה שים לב שהעיצוב הכללי תואם את השפה העיצובית בה אתה משתמש בעסק, ובאפליקציה עושים שימוש בצבעים ובפונטים דומים לאלו שאתה משתמש בעסק, כך הלקוח ירגיש שאתה מדבר איתו בשפה דומה שהוא מכיר ויתחבר אליך.
בנוסף לכך, אתה צריך להקפיד לתת ערך גבוה ללקוח, שילוב של הדברים יחד יצור מצב שהלקוח ירגיש שייכות ויתייחס אליך כמו למותג גדול, וכאשר תשלח לו הודעה על מבצע מסויים הוא יתנהג בהתאם.

4. שיפור מעורבות הלקוח

לא משנה מה אתה מוכר הלקוחות צריכים להגיע אליך בצורה הקלה והמהירה ביותר שיש, באמצעות פיתוח אפליקציות לעסק ניתן לפתוח ערוץ ישיר מול כל לקוח, ניתן לפתוח ערוצי צ'אט בתוך האפליקציה ואם הלקוח רשום באפליקציה ניתן לשמור ולתעד את כל ההתכתבויות איתו, צירוף תמונות או קבצים הפך להיות מאוד קל ופשוט, ניתן כבר היום לראות הרבה עסקים המשתמשים באפשרות הזו, כך גם לדוגמא בניהול מוקד עירוני במקום להרים טלפון ולהתלונן על מפגע מסוים, כבר היום יש רשויות מקומיות בישראל שמפעילות אפליקציה המאפשרת לתושבים לשלוח הודעה עם תיעוד מצורף של תמונה או וידאו על כל מפגע שפוגשים בעיר וזה נקלט מיידית במערכת ניהול פניות הציבור.

5. לבלוט מעל המתחרים

עם כל ההתקדמות הטכנולוגית מאז הופעת האפליקציה הראשונה, עסקים רבים עדיין לא מחזיקים אפליקציה לפרסום וקידום מכירות העסק שלהם, וזו הזדמנות שיש לנצל היות וזה מאפשר לך לבלוט מעל כל המתחרים בענף  שלך.

אנו בחברת שטיבל קום נשמח לספק לכם שירותי פיתוח אפליקציה בסטנדרטים הגבוהים ביותר. אנו מחזיקים בוותק וניסיון של כמעט 20 שנה בתחום ונשמח לחלוק עמכם את כל סודות המקצוע, שיהפכו את האפליקציה שלכם לאופציה המועדפת ביותר על הגולשים.

לקבלת מידע נוסף, צרו קשר!

מנחם ודן

שותפים לדרך כבר למעלה מעשרים שנה, ומומחים טכנולוגיים לפיתוח אפליקציות מדהימות, אתם מוזמנים ליצור קשר עוד היום ולאתגר אותנו.

חברה לפיתוח אפליקציות

פיתוח אפליקציות ועוד הרבה

צריכים אבא ואמא לאפליקציה שלכם? אנחנו הכתובת עבורכם, משלב הרעיון עד לפרסום בחנויות.
אפליקציות שיצאו מכאן לשוק
אתם מוזמנים לראות
אפליקציות שיצאו מכאן לשוק
אתם מוזמנים לראות
אפליקציות שיצאו מכאן לשוק
אתם מוזמנים לראות
שקופית קודמת
שקופית הבאה

שאלה?
כתבו לנו!