בלוג שטיבל לפיתוח אפליקציות חכמות

אפליקציה לקידום העסק

אם אתם חושבים שבניית אפליקציה לקידום העסק שלכם שייכת רק לחברות הגדולות בשוק, אתם טועים! פיתוח אפליקציות לעסקים מתאים לכל סדר גודל של עסק / חברה.
פיתוח אפליקציות לעסקים

מחפשים מידע על אפליקציה לעסקים? כמובן, בעלי עסקים רבים מבינים היום שהדרך להגדלת המכירות בעסק היא על ידי יצירת פלטפורמה ופריסה רחבה של כלי שיווק, ואין אפשרות להסתפק באתר תדמית בלבד או דף עסקי בפייסבוק, פופולרי ככל שיהיה. לכן בניית אפליקציה לעסק הכרחית.

ישנן מספר סיבות לפיתוח אפליקציות לעסקים, שהמרכזית בהן היא: הלקוחות חיים היום בעידן של שפע עצום, ויכולים לבחור מגוון ספקים טובים כמעט בכל תחום בתעשייה. הסיבה שיבחרו במוצרים של העסק שלך נעוצה בשאלה עד כמה אתה נתפס כמותג בעיני לקוחותייך.

פיתוח אפליקציות לעסקים

כל עסק שמתנהג כמותג מוביל בתחומו יודע שהלקוח צריך לפגוש אותו בסיטואציות ובהזדמנויות שונות ואחת הדרכים המשפיעות היא בניית אפליקציה לעסק.

אתם שואלים למה? פיתוח אפליקציות לעסקים הינן כלי שעוזר למתג את העסק כחדשני ומוביל, מאפשר יצירת קשר קבוע ושוטף עם הלקוחות, והחשוב מכל – מייצר עבורכם את האפשרות לנוכחות רציפה ויום יומית אצל לקוחותיכם, על ידי שימוש בהודעות Push Notification ובכך להציף לסמארטפון שלהם הודעות על מבצעים מיוחדים, דילים, מבצעי הרגע האחרון או כל אינפורמציה אחרת שחשוב לכם שידעו. 

כבר היום ניתן לראות עסקים קטנים, כמו בתי קפה ומסעדות, שלמדו למנף הנושא והם מקימים אפליקציות תדמיתיות ולוקחים את המושג "פיתוח אפליקציה לעסקים קטנים" צעד אחד קדימה, ובכך שומרים על קשר רציף עם הלקוח באמצעות מועדון לקוחות, קופונים, תשלום באמצעות האפליקציה ועוד.

בניית אפליקציה לעסק
פיתוח אפליקציה לעסקים קטנים

3 סיבות למה אתם צריכים פיתוח אפליקציה לעסקים למינוף העסק שלכם:

אפליקציה לקידום העסק מספקת נוכחות תמידית וקבועה אצל הלקוח

העובדה שלקוח שלכם התקין את האפליקציה על המכשיר שלו, כבר מגבירה את "הצריבה" של העסק שלך בראשו של הלקוח, היות וגם אם הוא לא פתח אפילו פעם אחת את האפליקציה, עצם העובדה שהוא רואה את האייקון מול העיניים, בזמן דפדוף בין כל האפליקציות על המכשיר, המוח קולט בתת מודע את הנוכחות של העסק שלך, וזה כמובן יגרום לזכור את העסק שלכם למשך זמן רב.

אפליקציה לקידום העסק כערוץ שיווק ישיר

אחד היתרונות הגדולים של בניית אפליקציה לעסק שהיא מאפשרת ליצור ערוץ שיווק ישיר ללקוחותיכם, באמצעות שימוש בכלי Push Notifications ניתן לקיים אינטראקציה ישירה מול הלקוחות, הודעה על מכירת מבצעי חיסול, מידע כללי, עדכונים מהעסק.

אפליקציה לקידום העסק מספקת נאמנות ללקוחות

הדבר הכי חשוב בנושא של יצירת אפליקציה לעסק הוא היכולת לגרום לנאמנות לקוחות גבוהה מאוד, כשאתם גולשים באינטרנט, מקבלים 700 הודעות ווטסאפ ביום, אין סוף פרסומות , שלטי חוצות, אימיילים, ועוד ועוד, יש המון "רעש" בכל מקום אליו אתם פונים.  במשך הזמן לקוחות פוטנציאליים מפתחים עיוורון לכל הפרסום סביבם.

אפליקציה ממותגת לעסק מאפשרת לכם  ל"סנן" את כל הרעשים הללו, ולהציג תכנים או מוצרים שמעניינים את הלקוחות, ויעצימו את הקשר הישיר ביניכם, ובדרך יעלו גם את מכירות המוצרים שלכם במיוחד בתהליכים כגון: פיתוח אפליקציות לאייפון או פיתוח אפליקציות לאנדרואיד.

יש לכם שאלות נוספות בנוגע לאפליקציות לעסקים? צרו איתנו קשר ואנו בשטיבל נשמח לענות לכל שאלה או בקשה.

מנחם ודן

שותפים לדרך כבר למעלה מעשרים שנה, ומומחים טכנולוגיים לפיתוח אפליקציות מדהימות, אתם מוזמנים ליצור קשר עוד היום ולאתגר אותנו.

חברה לפיתוח אפליקציות

פיתוח אפליקציות ועוד הרבה

צריכים אבא ואמא לאפליקציה שלכם? אנחנו הכתובת עבורכם, משלב הרעיון עד לפרסום בחנויות.
אפליקציות שיצאו מכאן לשוק
אתם מוזמנים לראות
אפליקציות שיצאו מכאן לשוק
אתם מוזמנים לראות
אפליקציות שיצאו מכאן לשוק
אתם מוזמנים לראות
Previous slide
Next slide

שאלה?
כתבו לנו!