בלוג שטיבל לפיתוח אפליקציות חכמות

פתרונות מותאמים לעסקים

הקצב המהיר בו הטכנולוגיה מתפתחת הוא בהחלט קצב שלעתים קשה לעמוד בו. לכן כדאי לפנות לחברה מקצועית המציעה שלל פתרונות מתקדמים ומותאמים לעסק.
פתרונות מותאמים לעסקים

ישנם בעלי עסקים שמרגישים כבר זמן רב שהם צריכים לצמצם את הפער שהם פתחו עם הטכנולוגיה. הקצב המהיר בו הטכנולוגיה מתפתחת הוא בהחלט קצב שלעתים קשה לעמוד בו, אך לא מדובר על משימה בלתי אפשרית. אותם בעלי עסקים לא תמיד יודעים להגדיר מה הם צריכים, מהן המטרות שלהם ומהם הצעדים שהם ירצו לקחת בכדי לצעוד צעד קדימה.

התשובות, לא נמצאות דרך קבע אצל הלקוח – אלא דווקא אצל חברה מקצועית המציעה שלל פתרונות מתקדמים. כל פרוייקט ומכל סוג, מבוסס על הקשבה מלאה ואיתור צורך מדויק. חברה מקצועית תדע לחלץ מתוך המעט שיציג הלקוח את הרצונות שלו, המטרות שלו והפתרונות האיכותיים אותם הוא ירצה לשלב במסגרת פעילות העסק.

פתרונות מותאמים לעסקים מוצעים לכל עסק ברמה אינדיבידואלית. המשמעות היא כי פתרון המתאים לעסק אחד, לא בהכרח יתאים לעסק אחר. מהי נוסחת ההצלחה בכל פרוייקט? דרך משותפת, איתור צורך מקיף וביצוע קפדני ויסודי. אז איך מוצעים פתרונות מותאמים לעסקים? לפניכם, דוגמא לשיחת היכרות שדרכה ניתן לבסס תכנית פעולה בדמות פרוייקט שיטיב עם הלקוחות והארגון.

השלב הראשוני: היכרות עם העסק

כשמדברים על פתרונות מותאמים לעסקים, הדבר המהותי ביותר הוא להבין את העסק. בשלב זה נדרש מידע חיוני אודות:

  • אופי הפעילות והשירותים
  • מספר העובדים ומבנה הארגון
  • כמות הלקוחות שמשרתים

לדוגמא: עסק שמונע על ידי 200 עובדים וכיום אינו פועל על פי ממשק של פורטל ארגוני, הוא עסק שככל הנראה עובד בצורה לא יעילה. בעת שמבצעים אפיון ראשוני באמצעות מספר שאלות מנחות, ניתן לזהות את האזורים הרגישים בהם חסרים הדברים הבסיסיים ביותר. מנגד, עסק קטן עם 10 עובדים לדוגמא שרוצה להגדיל את מספר הלקוחות, יהיה זקוק למענה אחר בדמות אתר תדמית איכותי שיתמוך את מיתוג העסק ויציג את שירותיו בצורה בהירה ועניינית, או פיתוח אפליקציה שתעזור לו ככלי שיווקי ומכירתי ללקוחות הקצה.

התקציב של הלקוח – עד כמה הוא חשוב?

פתרונות מותאמים לעסקים הם פתרונות שצריכים להיות מותאמים לא רק מבחינת אופי ומבנה העסק, אלא גם באשר ליכולות הכלכליות של כל עסק. בעת שמבצעים תיאום ציפיות באשר לתקציב שיש ברשות הלקוח, ניתן לעבוד בצורה יעילה יותר. מדוע? משום שאם מדובר על עסק קטן שמעוניין בפתרון איכותי אך בתקציב צנוע, אין כל סיבה לספר לו ממושכות מדוע שירות X הוא השירות המתאים לו, בעת שהוא אינו יכול לעמוד בו כלכלית.

מהם הצרכים של הלקוח?


לצד הלקוחות שלא יודעים לתרגם את המחשבות שלהם למילים, גם ישנם לקוחות המגיעים מוכנים יותר לפגישה שכזו. אותם לקוחות יודעים להסביר בצורה בהירה מהו הפתרון לו הם זקוקים:
אפליקציה שתשרת את לקוחות בית העסק
פורטל ארגוני ליצירת שפה אחידה
אתר תדמית בסיסי למותג או למוצר ספציפי

כשבוחנים את האפשרויות של פתרונות מותאמים לעסקים, כדאי לבחון מספר אפשרויות ולא אפשרות אחת. יצירת השוואה בין פתרונות שונים למעשה משקפת בצורה ברורה יותר איזה שירות נכון יותר, מתאים יותר ומדויק יותר. כך לדוגמא: ישנם עסקים שמשרתים לקוחות רבים בפריסה ארצית. אחת הדרכים לחסוך בעלויות של כוח אדם ולהעניק שירות טוב יותר אונליין, היא באמצעות אפליקציה שדרכה יוכלו המשתמשים לבצע שלל פעולות.

לקוח עם מספר פתרונות – האמנם?

ישנם לקוחות שזקוקים למענה של מספר פתרונות מותאמים לעסקים, ולא לפתרון אחד. דוגמא אפשרית:
פורטל ארגוני המתאים לארגון של עשרות ומאות עובדים (ממשק אחיד, שפה אחידה, יצירת תחושת קהילה)
אתר תדמית ששם מוצר או שירות בקידמת הבמה (תורם לקידום) אפליקציה לשירות קהל הלקוחות הצורך את שירותי בית העסק ועוד.

צרו איתנו קשר ונשמח להתאים לכם את הפתרון הטוב ביותר – עבורכם!

מנחם ודן

שותפים לדרך כבר למעלה מעשרים שנה, ומומחים טכנולוגיים לפיתוח אפליקציות מדהימות, אתם מוזמנים ליצור קשר עוד היום ולאתגר אותנו.

חברה לפיתוח אפליקציות

פיתוח אפליקציות ועוד הרבה

צריכים אבא ואמא לאפליקציה שלכם? אנחנו הכתובת עבורכם, משלב הרעיון עד לפרסום בחנויות.
אפליקציות שיצאו מכאן לשוק
אתם מוזמנים לראות
אפליקציות שיצאו מכאן לשוק
אתם מוזמנים לראות
אפליקציות שיצאו מכאן לשוק
אתם מוזמנים לראות
Previous slide
Next slide

שאלה?
כתבו לנו!